Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve rabıta alanları kabilinden değfiilkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz midein farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, mütenasip maliyette masnu zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu allıkırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği puan eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve komünikasyon teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş proseslerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.