Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek muhtevain en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı izahatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en yerinde aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve yol özetler evet da iş özetleri için bili muhtevaerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak muhtevain eder takdim etmek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve istikşaf muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video onaylamak, gönülğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, sınırlı bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en eke içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı oluşturmak muhtevain harika bir mevzi. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine iye olsa da tümü oldukça video/suret odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden kesinlikle pay etmek istediğinizi her çağ kaynak önünde bulundurun ve buna için organize strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istismar etmek muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla enerjik kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa yanık hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek sağlam muhtevaaziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz uğur kitlenizin fakatç ve rağbet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain eder sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri sonuçlarında elan ali sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize gidiş geliş peşışı esenlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web gönülğinizde yerinde mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu elan yerinde hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan ali meyvelar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü cephe sayfalardan uzvi irtibatlar fethetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir irtibatya gelen her tıklama muhtevain ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik sıkıntısızışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), eke ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlamlantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.