Logo nedir? Sözcük valörı olarak nesep karşılığı dilimizde amblem olan, bir fiilin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak fiilletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı fiili sembolize edebileceği kabil, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı derunerik ve anlamlara ehil olur.
Sorusu sorulduğunda sözcük valörının dışında, birgani logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan nüfus yahut kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı epey önemlidir. Sair taraftan logo tasarım çkızılışmasını meydana getirecek nüfus yahut kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çkızılışmanızı nasıl değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, fiilletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkızılışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değfiiltirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka derunin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş sahaı ile faaliyette kâin şirketler derunin daha çok tercih edilebilir. Yalnızca bir sektörde çalışkanlık gösteren fiilletmelerin çoğunlukla logoları kesimü temaşa fiyat. Ama birden lüks kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda göstermek imkansızdır.
Logo ne fiile yarar?
İşletmeler derunin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Sabık halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan cidden marka olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple fiilletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza kip adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasarım” çkızılışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) dışa vurum fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir çehrete teşhisnmasını sağlayan fiilaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
şekersiz, hafif anlaşılır, yazıırlanması hafif, kabil başüstüneğunca azca adetda renkten oluşemtiaıdır. Her çyeksan baskı ve pazarlık tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok eke ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya eke beis verir.
Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine yaraşıklı olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini nasıl teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin tarafıdizi gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat de rahatılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket derunin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu bili çok önemlidir.