Tersine, bir reklamveren olarak bu, yayıncılarla birlikte çalışarak bağlantılarınızı yayınlanan içeriklerine dahil etmeleri, web sitenize trafik çekmeleri ve kendi ilgili kitleleri aracılığıyla sizin için satış oluşturmaya yardımcı olması anlamına gelir. Bir tıklama (web sitesi ziyaretçisi) için ödeme yaptığınız PPC’den farklı olarak, o ziyaretçi ödeme yapan bir müşteriye dönüşsün veya gelmesin, bir bağlı kuruluş pazarlama planı ile, genellikle yalnızca tamamlanmış bir satış işlemi için bağlı kuruluşa ödeme yaparsınız ve bu da onu çok uygun maliyetli hale getirir. ve erişiminizi artırmanın düşük riskli yolu. Son sözler Bu, dijital pazarlama yoluyla daha büyük bir kitleye ulaşmanın yollarına ilişkin küçük bir giriş niteliğindedir.