Bluetext gibi dijital içerik firmaları, anahtar kelime araştırması ve içerik planlamasında yararlanılacak güçlü bir varlıktır. Dijital pazarlama ajansları, hem etkili hem de gerçekçi olacak organik anahtar kelimeleri seçme konusunda deneyimli ve yeteneklidir. Nedir: SEO, bir işletmenin web sitesini arama sonuçlarının üst kısmına yaklaştırmak için kullandığı stratejidir. Örneğin, Google veya Yahoo gibi web sitelerini arayan biri olarak, sonuçların ilk sayfasının ötesine geçtiniz mi? Sizin veya başka birinin yaptığı şüphelidir ve bu, web siteniz o ilk sayfada değilse, kaçırdığınız anlamına gelir. Ne değildir: SEO ücretli reklamcılık değildir. Elbette, Google’da tıklama başına ödeme satın almak, üst sıralarda yer almanın kesin yoludur. Ve bunda yanlış bir şey yok. Ancak SEO, web sitelerinin bu sonuçların en üstünde çalıştığı doğal veya “organik” yolu ifade eder. Arama motorları, sonsuz sayıda web sitesini düzenli olarak tarayan örümcek adı verilen (tam anlamıyla bir görüntü oluşturur, değil mi?) Şeylere sahiptir. Sitenizi tararlar, içeriği ve bağlantıları analiz ederler ve birkaç faktöre bağlı olarak sitenizin nereye yerleştirilmesi gerektiğini belirlerler