İnsanların onun hakkında konuşmasını ve ona bağlanmasını sağlamak amacıyla oluşturduğunuz herhangi bir içerik için, fikirlerden geri döndüğünüzde aklınızda bulundurmanız gereken birkaç nokta vardır: Bu haber değeri taşıyan bir hikaye mi? Gazeteciler bununla ilgilenecek mi? Doğru izleyici ve medyaya hitap edecek mi? (Önce tanımlayın: Hedef kitleniz kim?) Backlink Paketleri Ana açı işe yaramazsa, gazetecilere atılacak başka açılar var mı? Zamana duyarlı mı ve eğer öyleyse, zamanında çıkaracak mıyız? Ek değer katıyor mu yoksa daha önce birçok kez aynı şekilde yapıldı mı? Reklamsız olarak markanıza uygun mu? Backlink Paketi Bazı örnekler bunu anlamayı kolaylaştırabilir. Haber değeri taşıyan, alakalı ancak zamana çok duyarlı kampanyalar Tripsguard’ın hazırladığı bu interaktif harita, zamana oldukça duyarlı, ancak aynı zamanda geniş bir izleyici kitlesi için de son derece ilgili .