. Google gibi siteler bu formülü kocamın iç çamaşırını değiştirdiğinden daha fazla değiştirmiş olsa da, işte fark yaratacağına güvenebileceğiniz birkaç bileşen: Anahtar kelimeler. Sitenizi ve içindeki içeriği tanımlamak için kullandığınız kelimeler çok önemlidir. Yaptıklarınızla ilgili olmalılar (duh). Bir arayışçı gibi düşünün. Sizinkine benzer bir şirket arıyor olsaydınız, hangi anahtar kelimeleri arardınız? Örneğin, Yumurta Pazarlama ve Halkla İlişkiler sitesinde aşağıdaki gibi kelimeler kullanıyorum: Orlando pazarlama firması pazarlama internet pazarlamacılığı PR Halkla ilişkiler ve şirketimin tanınmasını istediğim başka herhangi bir şey. Bu ilk adım çünkü örümcekler kullandığınız anahtar kelimelere bakacak ve sizi buna göre arama motorlarında sıralayacak. Giden Bağlantılar Hiçbir web sitesi bir ada değildir. İnternet bir topluluktur. Web siteniz, kendi sitenizle ilgili diğer sitelere bağlantı vermelidir. Kendi web siteniz ne kadar çok siteye bağlanırsa, o kadar yüksek sıralanır. Gelen Bağlantılar Benzer şekilde, hiç kimse popüler olmayan bir siteyi sevmez. Sizinkine ne kadar çok web sitesi bağlanırsa, arama motorlarındaki yerleşiminiz o kadar iyi olur. Arama Motoru Pazarlaması İlk başta belirgin olmasa da, pazarlama SEO’ya güçlü bir şekilde bağlıdır.