Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi midein, sert çok bileğfiilkeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, düğün, koca hayat standartları, rahatlık, rahatlık, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Kül bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni yahut zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın derç davranışını göstermelerini tedarik etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara yönelik fakat nihai uğur, her dem daha bir tomar satış olmakla yanında, çoklukla, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara tercih edilmesini tedarik etmek olabilmektedir. Bunlarla yanında, firmaların içtimai zeval namına yahut kendileriyle müteallik çısoy rastgele bir düşünceyi korumak yahut reddetmek namına bünyelabilmektedir. Kül bunların tasar çizimı bünyelırken, en bir tomar örutubet haiz sermaye, inandırıcı bir şekilde fiillenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimisi fiillenme biçiminden dolayı, kimisi bile seçilen tasar çizim türünden dolayı, insanları kandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, kimisi dem kullanılan oyuncuların maşer içinde iye olduğu konumla müteallik olabilirken kimisi dem kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. önlıklı diyaloglarla örülen tasarımların kandırma etmekten uzak olmasının bir özge nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere gereğince daha az kandırma edicidir. Tayflerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle yahut ifadelerin görev aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Sair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir el unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Sair bir ifadeyle, daha güçlü bir el yaratabilmek midein, reklamlarda kullanılan mizah, ahenkli haller, koca hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, el unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, fonlerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda lafünü ettiğimiz el unsurları aslında yakın seçilmektedir. Lakin burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla yanında, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen el unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Amma umumi olarak reklamlar inandırıcı cereyan etmek zorundadır. Bunun birlikte muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın ana nizamı uğur kitleye hitap buyurmak, bu uğur kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek koskocaman marj sahibidir. Sonunda uğur kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).